Vacature Adviseur arbeidsvoorwaarden
Over de functie
Als adviseur arbeidsvoorwaarden heb je een passie voor het adviseren van passende arbeidsvoorwaarden in opdracht van de werkgever. In deze functie adviseer jij onze relaties rond zaken als pensioen, arbeidsongeschiktheid en overlijden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de uitbreiding van ons relatiebestand. En sta je in nauw contact met je collega’s voor een optimale klantbediening.
Je onderhoudt contact met de relaties door een jaarlijks onderhoudsgesprek, waardoor de werkgever door jouw overzichtelijke uitwerking weer helemaal op de hoogte is van alle (wettelijke) ontwikkelingen. Je werkt in een enthousiast team, waar samenwerken zorgt voor een hoge kwaliteit dienstverlening die klantgericht is.
Jij kan medewerkers helder uitleggen wat er voor hun geregeld is qua arbeidsvoorwaarden. Hiervoor gebruik je onze FinTech oplossingen, zodat financieel advies bereikbaar is voor iedereen!
Op dit gebied ontwikkelt Herenvest zich razendsnel, mede mogelijk gemaakt door onze aandeelhouder en belangrijke speler in ons vakgebied: Söderberg & Partners.
Je draagt bij aan de ontwikkeling van commerciële en advies-gerelateerde activiteiten. Jij realiseert de operationele, beleidsmatige, financiële en personele doelstellingen uit het afdelingsjaarplan.
Natuurlijk zorg jij voor de Persoonlijke klik met onze relaties, vanuit de kernwaarden gemak, gastvrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid.
Je hebt focus op ontwikkelingen in de markt en brede inzet van de dienstverlening van Herenvest.
Wie zijn wij?
Herenvest is een toonaangevende speler voor de MKB ondernemingen. Onze afdeling heet ‘Arbeidsvoorwaarden’; een goed pakket arbeidsvoorwaarden kan talent aan boord halen én behouden. Wij spelen een belangrijke rol in het ontzorgen van de HR medewerker van onze relaties. We hebben veel ervaring met diverse vormen van pensioencommunicatie als onderdeel van de Arbeidsvoorwaarden.
Het team van Arbeidsvoorwaarden bestaat uit acht collega’s in de functies adviseur, relatiebeheerder en administratief medewerker. Dit team bedient samen dagelijks een zakelijke portefeuille van 220 werkgevers, variërend in grootte van 1 tot 500 medewerkers.
Alle medewerkers van Herenvest typeren zich als zeer dienstverlenend, behulpzaam en gaan voor klanttevredenheid.
wij bieden jou
- een inspirerende werkplek in Haarlem met enthousiaste en behulpzame collega’s
- een functie met vrijheid en verantwoordelijkheid
- de ruimte om jouw eigen agenda in te delen
- een organisatie die voorop loopt bij nieuwe marktontwikkelingen, lees recente publicaties via: http://www.herenvest.nl/actueel/
- een jaarcontract met intentie tot een vast dienstverband
- een marktconform salaris
- een telefonievergoeding
- een onkostenvergoeding
- de mogelijkheid tot volgen van diverse (branche)-opleidingen
- de mogelijkheid tot thuiswerken
- 25 vakantiedagen op basis van 40 uur per week en 8% vakantiegeld
- een reiskostenregeling
- een overlijdensrisico- en arbeidsongeschiktheid verzekering voor rekening van Herenvest
- een pensioenregeling met een eigen bijdrage van 50% van de beschikbare premie
- de faciliteiten van een sportschool in het bedrijfspand
wij vragen van jou
- HBO werk- en denkniveau
- behaalde Wft modules Basis, Pensioen, Vermogen en Inkomen
- minimaal vijf jaar werkervaring als pensioenadviseur, bij voorkeur bij een intermediair
- beschikbaarheid voor 32 – 40 uur per week
- woonachtig in de Randstad
- ervaring met Pensioennavigator en Benefits Plaza is een belangrijke pré
Solliciteren
Als jij enthousiast wordt over deze boeiende functie, je herkent je in onze zienswijze, en je bent toe aan een nieuw avontuur, stuur dan je cv met een motivatiebrief naar Sandra Postma (sandrapostma@herenvest.nl).
Heb je eerst nog vragen over de functie, neem dan contact op met Marlies Hensen (marlieshensen@herenvest.nl). Zij is verantwoordelijk voor de afdeling Arbeidsvoorwaarden.